joi, 16 august 2012

Vacanța 2012 - ziua 5 - în Bucegi

Pe platoul Bucegilor, din păcate acum aglomerat ca faleza din Eforie
Ziua a 5-a mi-a prilejuit o reîntâlnire mult așteptată. După 17 ani reveneam în Bucegi, pe o mică parte din traseul pe care îl făceam împreună cu 5 prieteni și colegi de liceu prin anii '95. 
Dacă atunci am făcut traseul complet ce a durat 3 zile, plecând din Târgoviște și ajungând în Bran, de această dată, având în vedere circumstanțele, în doar jumătate de zi am reușit să ajungem din Sinaia pe Platoul Bucegilor, la Babe și Sfinx, trecând pe la lacul Bolboci și peștera Ialomicioarei.
Am scris că am reușit pentru că, deși drumul parcurs cu mașina a fost de doar 18-20 km, în marea lui majoritate, cel puțin de la lacul Bolboci până în apropierea peșterii, a fost unul foarte foarte rău. Am mers, în experiența mea de inginer silvic, pe multe drumuri forestiere, dar nu am găsit până acum, nicăieri în țară, un drum mai rău ca acesta. Și pe deasupra extrem de aglomerat...de, era într-o duminică, iar Bucureștiul, Ploieștiul sau Târgoviște sunt la doar o aruncătură de băț.
A fost o zi minunată, iar fotografiile vorbesc de la sine:

Lacul Bolboci:




Peștera Ialomicioarei:





Platoul Bucegilor:



Drumul telecabinei cu care am urcat: Peșteră - Platou (Babe):

Pe drum - fotograf: Ilinca :)

Din nou în Sinaia:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu