sâmbătă, 4 august 2012

Vacanța 2012 - ziua 3

Transalpina - un drum ce trebuie făcut măcar o dată în viață
ZIUA 3: Rânca - TRANSALPINA - Sebeș - Sibiu


La fel ca și în ziua precedentă, atunci când am traversat Transfăgărășanul, și în ziua traseului pe noua Transalpina vremea a ținut cu noi, și, deși ne aflam din nou pe munte la o altitudine ce depășea 2000 m, niciun nor nu s-a arătat pe cer. 

Am plecat de dimineață din Rânca, pentru a fi scutiți de aglomerație și am urmat traseul Transalpinei pe alocuri cu sufletul la gură, dar cu multă plăcere, ajungând în jurul orelor amiezei în Sebeș și apoi în minunatul oraș Sibiu pe care eu l-am vizitat pentru prima oară în viață și care mi s-a părut deosebit de frumos, cu mulți mulți km de piste pentru biciclete și un centru deosebit. Plimbarea prin Sibiu a culminat pe seară cu bucuria de a asista pe viu la startul uneia dintre probele Raliului Sibiului ediția 2012.
Având experiența traversării celui mai frumos drum conform Top Gear (Transfăgărășanul) pot spune, după ce am traversat Parângul pe Transalpina - cea mai înaltă șosea din România, că acest drum bate de departe experiența trăită în Făgăraș.
Pe pajiștile alpine din Parâng

Ei ne-au blocat drumul la coborâre

Splendoare

La Grădina Zoologică din Sibiu

Muzeul Satului - un alt obiectiv minunat ce trebuie vizitat în Sibiu 




Curcubeu pe unul din lacurile din parcul sibian ce adăpostește Grădina Zoologică și Muzeul Satului

Piața centrală din Sibiu

Raliul Sibiului 2012

Ilinca a pozat pentru tati la finalul plimbării noastre de seară prin Sibiu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu