joi, 5 aprilie 2012

Fără el nu m-aș fi descurcat!

Cupa Hagi-Danone, un prilej de bucurie pentru micii fotbaliști
Motto: “Găsește inspirația în tot ce te înconjoară cu internetul mobil de la Orange!”


2008-2011. Asta a fost perioada în care am scris, fotografiat și comentat pentru www.SportSuceava.ro - site-ul sportului sucevean. Am făcut site-ul din pură pasiune pentru sport și informarea publicului, la fel ca întreaga echipă. A fost o perioadă foarte frumoasă în viața mea, încheiată din păcate la sfârșitul lui 2011, cu șanse însă de revenire. 
De-a lungul celor trei ani au fost foarte multe situații când a trebuit să fim pe fază, să transmitem LIVE, atât text cât și foto. Fără el, internetul mobil, nu m-aș fi descurcat. Și pot enumera multe evenimente sportive la care am participat ca foto-reporter amator și în care am postat în timp real pe site datorită internetului mobil.
În rândurile următoare mă voi opri asupra unuia dintre aceste evenimente, unul drag mie, ilustrat mai jos cu multe fotografii ce au fost publicate pe site-ul sportului sucevean la doar câteva minute de la imortalizare, folosind laptopul și internetul mobil de la Orange.
Cupa Hagi-Danone 2011, desfășurată în luna aprilie la Suceava, a fost pentru redacția SportSuceava un prilej de a-i bucura pe cei de acasă, în cele două zile de competiție, cu rezultate (inclusiv marcatorii) și fotografii LIVE. Au fost două zile în care am publicat mai multe articole, în funcție de faza competiției, unul dintre ele putând fi citit (+ foto) aici: http://www.sportsuceava.ro/juniori/item/3323-cupa-hagi-danone-amatori-optimi

Cum în tribuna stadionului Areni din Suceava, locul de disputare a meciurilor dintre echipele de copii, nu există acces la internet, am folosit modemul mobil de la Orange pentru a ne conecta cele două laptopuri din dotare: pe unul descărcam fotografiile, le procesam și le urcam pe site, pe celălalt transmiteam LIVE rezultatele, echipele și marcatorii.

Au fost două zile în care întreaga echipă (14 colegi) am făcut tot posibilul ca cei de acasă, cititorii noștri, să fie la curent, în fiecare minut, cu desfășurarea meciurilor. Și am reușit, dovadă stând numărul mare de accesări ale site-ului în acea perioadă (nu mai rețin exact statistica, dar au fost peste 4000 accesări de la ip unic pe zi, când media într-o zi obișnuită era de circa 1200 accesări).

AM SCRIS ACESTE RÂNDURI ÎN DORINȚA DE A PARTICIPA CU BLOGUL MEU LA CONCURSUL AFIȘAT PE BLOGUL NO. 1 DE TURISM DIN ROMÂNIA: RAZVANPASCU.RO la adresa http://razvanpascu.ro/2012/04/03/concurs-de-la-orange-castiga-2-tablete-motorola-xoom-2/

Mai jos împărtășesc cu voi o mică parte din fotografiile făcute de mine cu acest prilej, fotografiile mele numărându-se printre cele peste 5000 de fotografii făcute în acele zile de echipa noastră de fotografi:

locul nostru de muncă în cele două zile


LA DUEL, ÎN TEREN:











BUCURIA:





Eu cu HAGI (mulțumesc colegului Cătălin Cîmpan pentru foto):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu