luni, 23 aprilie 2012

Prima mea expoziție

Ieri, la Suceava, în Galeria Clubului Artelor Vizuale din cadrul Shopping City a avut loc vernisajul primei mele expoziții de fotografie.

Expoziția găzduită la Shopping City Suceava (Carrefour) a reprezentat punctul final al celor 8 săptămâni de curs foto ținut de artistul fotograf Ozolin Dușa la Suceava. Am expus alături de colegii Bogdan Buburuzan, Gabriela Bumbu, Mihai Curcă, Marius Gafencu, Ilinca Grigoraș, Alexandru Ilisei, Ioana și Iulian Lucaci, Paula Nimigean, Răzvan Viorescu și Ciprian Zaharia. Împreună am avut 103 fotografii alb-negru și color în format 30x45, 16 dintre ele aparținîndu-mi. Expoziția va rămâne pe simezepână în data de 6 mai.
Pentru cei care nu vor putea să ajungă la Carrefour Suceava pentru a o vedea, după 6 mai voi expune cele 16 fotografii ale mele și în format digital, aici, pe blog.

Țin să mulțumesc și pe această cale, și în numele colegilor, „antrenorului” nostru, Ozolin Dușa, pentru ceea ce ne-a învățat și sper să nu îl dezamăgim!



Mai multe fotografii de la expoziție pot fi vizualizate aici: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151486395599897.424862.763584896&type=3 (Mulțumim Marius Vasiliu!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu